Subject: LC3147 Kütuse kinnistu laadimistaristu elektriliitumine. Mäetaguse küla, Vinni vald, Lääne-Viru maakond.
From: "Rebane, Raido" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Aug 2025 13:47:25 +0300

Lp Transpordiameti esindaja

Palun suunata see töö Arvo Veltri lauale.

Leonhard Weiss OÜ projekteerib Elektrilevi OÜ tellimusel Kütuse kinnistu
laadimistaristu elektriliitumise projekti. Mäetaguse külas, Vinni vallas,
Lääne-Viru maakonnas.

Selle raames paigaldatakse uued maakaablid alates nr110 Vet alajaamast
kuni uue jaotuskilbini ja liitumiskilbini Kütuse kinnistul.

Saadan Teile kooskõlastamiseks asendiplaani.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste division

Raido Rebane

Lõuna piirkond

Projekteerija

+ 372  5699 8445

 <javascript:void(0);> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee/

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.